2016. november 12., szombat

9,5. fejezet/1. rész - Marci egy seggfej!

9,5. fejezet/1. rész 

Marci egy seggfej!


Dávid szemszöge

Megrúgtam a győztes gólt. A csapattársaim mind a nyakamban ugráltak, én pedig szinte úsztam a mámorban. Kedvem lett volna a sok megmondó idiótának bemutatni, hogy kapjátok be, de nyilván nem tettem, hanem arra felé futottam ahol Mia ült, hogy lássam a tekintetét, és az örömét, de mikor megláttam, hogy azzal a Tamással ugrál, s szinte ki sem akarnak szabadulni egymás nyakából, valami furcsa érzés fogott el. Szerencsére nem sok időm volt ezen töprengeni, mert miután lefújták a mérkőzést jobbnak láttam, ha egy forró zuhannyal kiverem a fejemből azt a nőt.
- Hé, Dávid, este lesz egy kisebb fajta buli a törzshelyünkön, szerintem gyere el. Annyi jó csaj lesz, hogy csak kapkodod majd a fejed.
- Nem tudom, most nem sok kedvem van hozzá. – Néztem fel rá miközben a táskámba pakoltam.
- Miért nem? Te sosem hagysz ki egyetlen alkalmat sem a hódításra - nevetett fel Marci, az egyik legjobb haverom. Tipikus szőke herceg kinézetű pasi… a csajok odáig vannak érte, bár nyilván engem senki nem előz meg a leghelyesebb Magyar játékosok listáján. Én vagyok a király!
- Csak fáradt vagyok! – morogtam. – Hagyjatok a picsába!
- Dávid mi van? Majd a hódítás felpörget! Na, este elugrok érted… Addig is csá. – Lépett ki majd én is jobbnak láttam hazaindulni. Marci dobott egy SMS-t, hogy nyolcfelé jön a taxi. Mindketten egyetértettünk abban, hogy így jobb, hiszen ha iszom, nem vezetem és bár ennek azaz ára, hogy nem villoghatok a kocsimmal, de ha közben megdönthetem a legjobb csajokat akkor ez már szinte nem is számít.
Egy gyors kaja után felhívtam az anyámat elújságoltam neki a gólomat majd nekiláttam öltözködni, és ahogy a tükör előtt álltam a vállfán sorakozó ruháimat kémleltem. Márkás ruháim voltak és szerencsésnek mondhattam magam, mert azt csinálhattam, amit szeretek és ebből még annyi pénzt is keresek, hogy az életem átlagon felüli és anyámat is tudom támogatni. Egyedül csak ő ismer és ő tudja, hogy mit miért teszek vagy mondok.
Választásom végül arra az ingre esett, amit akkor viseltem, amikor először találkoztam Miával és az életembe lépett. Újra eszembe jutott az első éjszakánk és kedvem lett volna feltárcsázni, elhívni az esti buliba, de tudtam, hogy nem tehetem… Na és igazából eléggé szarul esett, hogy más pasival láttam, főleg úgy, hogy ismerős is volt valahonnan. Rémlett, hogy volt valami szenzáció a televízióban, hogy egy anya négyes ikreket szült már közel ötven évesen és ez a pasi segítette őket világra. Biztos, hogy orvos így nyilván okos is. Persze nem olyan jóképű, mint én és a haja is rövidebb. Magas voltam és a szemem barnaságába egy kicsi zöld is vegyült, ami szerencsére bejött a csajoknak, hajam hosszú volt, amit csak nagy ritkán engedtem ki. Ha valaki így lát az már nálam egy bizalmi faktor. Az apám génjeit örököltem, bár szinte az elmúlt húsz évben pont leszarta, hogy van e fia vagy nem.
Tudtam ezért nem akarom ezt a babát. Mi van, ha én is ilyen leszek? Mindig is imádtam a csajokat, szerettem hódítani, ahogy anno az apám is, és a házassága tíz évében szinte össze-vissza csalta anyát, amit valószínű miattam viselt el. Ám apám egyszer csak bekattant és nem érdekelte, hogy anyám mennyit gürizik, ő nyugodtan éldegélt a nála tíz évvel fiatalabb csajával… Engem pedig teljesen elhanyagolt, pedig akkor nagy szükségem lett volna rá, hiszen egy kamaszodó fiú mégsem beszélheti meg az anyjával szexuális élményeit és a többi ilyen pasis jellegű dolgait.
Az apám imádta a focit és úgy gondoltam, ha híres és jó leszek talán büszke lesz rám, de sajnos nem így lett, és hiába vagyok a legjobb, őt hidegen hagyja, már majdnem öt éve nem is beszéltünk. Eléggé fáj, de legalább rájöttem, hogy ha kimutatom az érzéseimet, azzal csak magamat fogom bántani, így jobb nekem ez a bunkó, paraszt álca, amivel elriaszthatom az embereket. A lányoknak meg nem teszek komoly ígéretet soha, hiszen egy-két éjszakánál többet egyikkel sem szándékozok eltölteni.
Mia azonban más. Valahogy rettentően vonz, hogy ennyire önálló és sikeres a munkájában. Látszik rajta, hogy szenvedéllyel csinálja. Első ránézésre egy szőke cicababának gondoltam, akit két perc alatt megfektetek, és sosem gondoltam volna, hogy ennyire okos és kiáll az elveiért, csak kár, hogy ebbe pont az én gyerekem élete a tét. Sosem akartam apa lenni, mert túlságosan szeretem a kalandokat és a szexet, de most úgy érzem, csak Miára vágyom, és egyre többször van így. Anyám szerint egyszer engem is elkap majd a nagy szerelem és akkor talán benő a fejem lágya. De már harmincnégy éves vagyok, nem gondolnám, hogy valaha is eljön a nagy Ő. Vagy talán Mia lenne az?  Nem tudom mi lesz még ebből, de abban biztos vagyok, hogy rengeteg nővel voltam együtt, mégis Mia magasan viszi a prímet. Őrületesen vad és odaadó a teste pedig teljesen beindít… Ahogy most is. Istenem, ez a nő lesz a vesztem!
Gyorsan magamra kaptam a ruháimat és mivel nem bírtam parancsolni magamnak leültem a laptopom elé, s felmentem, hogy megnézzem Mia rakott e ki friss képet. Persze, amikor megláttam, hogy a legújabb képe azzal a faszival van, akivel a meccsre is jött, majd felrobbantam. A kurva életbe az egész szarba! Rosszul esett, hogy ezzel a pasival fotózkodik és látszólag eléggé élvezi a helyzetet. Sokkal szebbnek tűnt, mint mikor legelőször megismertem.
Marci, akinek mindent elmeséltem azt mondja, a nők egyre szebbek lesznek a terhesség alatt. Miára pedig ez duplán igaz volt. Gyönyörű szemei szinte szikráztak, arca pedig a hideg miatt kipirult. Még a fürdőszobába is eszembe jutott mikor azt a krémet vettem a kezembe, amit az ő cége forgalmaz. Tényleg szuperek ezek a kozmetikumok és ha a húgom nem ott dolgozna akkor nem is találtam volna ezekre.
Egy hangos dudaszóra lettem figyelmes, majd az ablakon keresztül megláttam a sárga taxit. Gyorsan cipőt és kabátot vettem, majd beugrottam Marci mellé az autóba.

Az asztalnál ültünk Marcival és még két haverommal. Szinte mindenki felismert minket, de ez egyáltalán nem zavart, sőt jól esett a sok figyelem, elismerő gratuláció. Sorra hozattuk a söröket és éppen azon tanakodtunk mi lenne, ha a hétfői edzést egy kicsit elhanyagolnánk, mikor egy barna, nagymellű csaj lépett oda az asztalunkhoz és se szó se beszéd átölelt. Kicsit meglepődtem, de hozzá szoktam már az ilyenekhez. Felé fordultam majd miután rám mosolygott így szólt:
- Te vagy Dávid? Tudod, az a focista?
- Igen én. Téged hogy hívnak szépségem? – villantottam rá az a mosolyomat, amitől tudtam két perc múlva leesik a bugyija.
- A nevem… - mosolygott, majd mivel a fülembe akarta súgni a magasságom miatt közelebb kellet jönnie hozzám, amitől a mellei az én mellkasomhoz értek és megéreztem egy ismerős illatot és újra bevillant Mia. Nem is érdekelt már a csaj, így mielőtt bármit is megértettem volna a mondandójából eltoltam magamtól, felálltam majd a pult felé indultam. Szegény csaj nyilván nem értette a reakciómat, de Marci érezte, hogy valami nem okés.
- Hé! Haver miért jöttél el? Tímea nem rossz csaj.
- Tímea? – Néztem rá miközben azon pörgött az agyam miért használ ez a csaj is ugyanolyan parfümöt, mint amilyen neki van, plusz mi a fene történik velem, hogy nem tudok rendesen ellazulni.
- Az a lány, ott – mutatott Marci a barnára.
- Nem érdekel… Amúgy meg nincs baj csak….. fogalmam sincs mi a fasz van velem haver.
- Már megint azon a csajon jár az eszed? – kérdezte és láttam a szeméből, hogy mindjárt kitör belőle a nevetés. Még neki is szokatlan ez a viselkedésem. – Talán beleestél?
-  Ugyan már! – tiltakoztam. - Nem tudom ember, mi van ha tényleg az én gyerekem, ha eldobom a lehetőséget, hogy…
- Hé, Dávid ne drámázz már. Ez egyáltalán nem biztos.
- Micsoda?
- Te mondtad, hogy lehet, hogy csak a pénzedre hajt…
- Igen, de…
- Had fejezzem be! – állított le, majd miután beleivott az előbb kikapott sörébe, elkezdte vázolni a helyzetet: - Az van, hogy szinte nem is ismered őt nem igaz?
- Marci… már ismerem…
- Oké akkor mi a kedvenc itala, étele, zenéje…
- Haver nem tudom, de én akkor is….
- Dávid az, hogy kétszer szexeltél vele és tudod mit dolgozik, még nem elég ahhoz, hogy kijelenthessük, ismered már ezt a nőt. Mi van, ha ez a csaj be akar cserkészni és nem megbízható? Elvégre okos, az okos nők pedig mindig csak bajt okoznak.
- Marci kérlek!
- Azt tanácsolom Dávid, hogy kérj egy apaságit, mert ha nem a tiéd a baba, akkor eléggé csúnyán megütheted a bokád, főleg ha tegyük fel, perre vinné az ügyet. Te pedig januártól hatalmas pénzt fogsz kaszálni.
- Nem gondolnám, hogy Mia olyan lenne.
- Milyen pasijai voltak előtted?
- Fogalmam sincs, sosem beszélünk a magánéletünkről, csak találkozunk, beszélgetünk, összeveszünk és szexelünk. Röviden ennyi.  
- Látod Dávid, lehet, hogy annyi pasival bújik ágyba amennyit te el sem tudsz képzelni. Lehet, hogy ő olyan, mint te csak nőben.
- Nem tűnik ribancnak.  
- Egyik sem tűnik olyannak… Mellesleg te is egy normális pasinak tűnsz a csajok szemében.
- Az is vagyok – nevettem fel és Marci is tudta, hogy mire gondoltam.
- Amúgy meg mi a fenét tud az a nő amit a többi nem?
- Ó ha te tudnád! – jutott eszembe a tökéletes éjszakánk. – Egyszerűen őrület vele a szex… Ahogy a nyelvét használja, esküszöm, fél perc alatt eltudnék menni, talán a nézésétől is. Komolyan ember! Ha csak meglátom az agyam olyan mintha nem is én lennék, két perc alatt betud gerjeszteni, akár csak egy mondatával. A legutóbb is az volt, hogy úgy nézett ki, mint valami görög istennő abban a ruhában, az estélyen. Sőt, a beszéde is vérprofi volt. Aztán éppen fűztem egy csajt, mikor odajött. Dumáltunk, benyögte, hogy még mindig terhes. Újra veszekedtünk és azt mondta én kellek neki… Érted Marci? Mindezt olyan szenvedéllyel, hogy egyből felizgultam. Eredetileg nem miatta béreltem ki azt a szobát, de visszagondolva mégis megérte.
- Mondom én, hogy belezúgtál – nevetett Marci, mire én csak megráztam a fejem, majd az est további részében már nem foglalkoztunk a témával, bár Marci eléggé belerakta a bogarat a fülembe. Elhatároztam másnap elmegyek Miához és követelem tőle az apasági tesztet. Hátha lezárhatjuk végre ezt a szarságot.
Hogy felejtsek megkerestem Tímeát és fél óra elteltével már a taxiban smároltam vele, és újra egy szexel töltött éjszaka várt rám, ami talán nem felejthetetlen, s tökéletes, de kielégítő. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hope Land of Grafic